Monday 17 October 2011

Σκόρπιες γκρίνιες


Κάθε χρόνο τέτοια περίπου εποχή (ΟΚ λίγο νωρίτερα, αλλά σίγουρα πριν το τέλος Οκτωβρίου) κάνω μια ανάρτηση όπου παραπονιέμαι για το πρώιμο ξεκίνημα των χριστουγεννιάτικων ετοιμασιών στο νησί-που-βρίσκεται-κάτω-από-το-μεγάλο-σύννεφο.

Φέτος έχουν έρθει τα πάνω κάτω και βρίσκομαι προσωρινά στην Ελλάδα. Έτσι πίστεψα ότι θα γλίτωνα από τους Αγιοβασίληδες και τα αγγελάκια  τουλάχιστον μέχρι να επιστρέψω στην Αγγλία.

Αμ δε!

Σήμερα το απόγευμα, μπαίνοντας ανυποψίαστη σε βιβλιοχαρτοπωλείο της περιοχής μου, ήρθα φάτσα-κάρτα με Αγιοβασίληδες, ελαφάκια, χιονισμένα καμπαναριά και έλατα. Και παραδίπλα, μια αφίσα για την 28η Οκτωβρίου (στρατιώτης με ξιφολόγχη σε χιονισμένο βουνό), έτσι για να μην ξεχνιόμαστε.

Πάει... χάλασε και η Ελλάδα... Μόνο αν μετακομίσω σε μουσουλμανική χώρα θα γλιτώσω από τα Χριστούγεννα Που Κρατάνε Τρεις Μήνες.

Καταγγέλλω επίσης ότι:

Την περασμένη Κυριακή 16 Οκτωβρίου πήρα το πρώτο ημέιλ από φίλους (Άγγλους ευτυχώς) για να κανονίσουμε τι θα κάνουμε τα Χριστούγεννα. Τα οποία Χριστούγεννα, σας θυμίζω, είναι σε 68 μέρες από τώρα.

Σημείωση: αν θέλετε να ξέρετε σε πόσες ακριβώς μέρες, ώρες, λεπτά, δευτερόλεπτα θα έχουμε Χριστούγεννα, αρκεί να πάτε εδώ: http://www.xmasclock.com/ Ρολόι που να δείχνει και κλάσματα του δευτερολέπτου δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου, αλλά είμαι σίγουρη ότι κάπου θα υπάρχει κι αυτό.

Και συνεχίζω.

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι μια φορά κατάφερα κι εγώ να έρθω στην Ελλάδα για εκτεταμένο χρονικό διάστημα το καλοκαίρι και δεν πέτυχα ούτε ένα καύσωνα της προκοπής. Πόση γκαντεμιά τέλος πάντων! Και όχι μόνο αυτό, αλλά έπιασε χιονιάς από τα μέσα Οκτωβρίου.

Κρίση υπάρχει παντού. Ναι, και στην Αγγλία. Όχι, μειώσεις μισθών και απολύσεις δεν γίνονται μόνο στην Ελλάδα. Όποιος σας το είπε αυτό, σας είπε ψέμματα.

Η κατάσταση με τα σκουπίδια στην Αθήνα είναι α-πα-ρά-δε-κτη.

Ο Οκτώβριος δεν έχει μου. Μου έχουν ο Σεπτέμβριος, ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος. Ουφ πια.

16 comments:

Anastasios said...

Καλησπέρα! Καλώς την! Η επιστροφή σου στη μπλοκόσφαιρα είναι ευχάριστο γεγονός. Αυτά που γράφεις δείχνουν μια πικρία και μια αναστάτωση στο πρόγραμμα της ζωής σου.

Εύχομαι τα όποια σύννεφα να απομακρυνθούν σύντομα!

Με "προ-Χριστουγεννιάτικες" ευχές!

koulpa said...

ωωωω καλώς τοοοο :) :)
μου έλειψε η προ προ χρηστουγενιάτικη γρίνια σου.. :) :)
καλά να σου πάνε όλα σοφία μου :) :)
τη καληνύχτα μου :) :)

Εξύμνoς said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Να είσαι πάντα καλά Σοφάκι!!

Σοφία said...

@ Anastasios: Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω. Μια γκρίνια μου βγαίνει είναι η αλήθεια... αλλά μάλλον είναι της εποχής. Στην πραγματικότητα τα σύννεφα είναι πολύ μικρά (συννεφάκια...) και ο ήλιος ιδιαίτερα λαμπερός.

Αλλά πάλι... χριστουγεννιάτικα τον Οκτώβριο, δεν μπορώ να το χωνέψω!!! Ουφ ;-)

@ Koulpa: Κι εσείς μου λείψατε! Καλώς σας ξαναβρήκα :-)

@ Εξύμνος: Πολλά φιλιά και σε σένα!

Μαρία said...

Σοφία welcome back με όλη μου την καρδιά! Καιρό περίμενα αυτή την πρώτη ανάρτηση! Αυτά τα ποστ γκρίνιας είναι ιδιαιτέρως ανακουφιστικά (κι εγώ κατά καιρούς ξεσπάω στα δικά μου), αλλά η κατάσταση με τα Χριστούγεννα έχει παραγίνει. Φεύγει το καλοκαίρι, τραβάμε τα Χριστούγεννα από τα μαλλιά, μπαίνει 2 Ιανουαρίου ξεκινάνε οι απόκριες, φεύγει το Πάσχα, μιλάμε για τον Αύγουστο. Ζούμε για να περιμένουμε να ζήσουμε μάλλον...

konstantinos said...

Καλώς την!
Να είσαι έτοιμη για ακόμη μεγαλύτερες αλλαγές! Σκέψου πως θα μπορούσαν να είχαν ακυρωθεί τα Χριστούγεννα...
Ελπίζω όλα να πηγαίνουν καλά!
Καλημέρα! Απόλαυσε ζεστές σοκολάτες και ρακόμελα!

DaNaH said...

Πρώτα πρώτα καλωσόρισες πίσω στο blogging Σοφία μου! Μας έλειψες πολύ!

Δεύτερον, να πω ότι τα μεγάλα πνεύματα συναντιώνται; Χθες το βράδυ (προς σήμερα το πρωί μάλλον) είδα στον ύπνο μου ότι στόλιζα χριστουγεννιάτικο δέντρο χαχαχα! Κουφό ε!

Στη γειτονιά μου έχουμε ένα μαγαζί με εποχιακά είδη και έφεραν και αυτοί τα χριστουγεννιάτικα είδη είδα. Τι να πεις!

Όσο για το καλοκαίρι, σε νιώθω απολύτως! Εγώ που ήμουν 2 μήνες στη Χαλκιδική ευλογούσα που δεν είχε καύσωνες και μπορούσαμε να απολαύσουμε τα μπάνια μας. Η πολλή ζέστη δεν αντέχεται, έλεγα συνέχεια μακάρι όλα τα καλοκαίρια σαν το φετινό να είναι! Καταλαβαίνω όμως εσύ που έρχεσαι από "το νησί που βρίσκεται κάτω από το μεγάλο σύννεφο" - όπως το είπες - να αναζητάς λίγη περισσότερη ζέστη! :)

Τώρα για τα σκουπίδια, ό,τι και να πεις δίκιο έχεις! Και στη Θεσσαλονίκη η κατάσταση έχει αρχίσει να γίνεται ανυπόφορη. Πάλι καλά που έβγαλε κρύο να λες και μετριάζεται η μπόχα!

Υπομονή γιατί τις επόμενες μέρες θα παραλύσει η χώρα από τις απεργίες, δεν θα "κινείται" τίποτα! :-/

Τα φιλιά μου!

ggk said...

και εμένα μου έλειψαν τα προ-χριστουγεννιάτικα post σου :-)
με ταξίδεψες 2-3 χρόνια πίσω..

kiki said...

Χαχαχα! Γκρίνιαζε αλλά γράφε! Μου έλλειψες!
Συνυπογράφω για τον καύσωνα. Θέλω καλοκαίρια που να καίνε!
Όσο για τα Χριστούγεννα, δεν ξέρω πώς θα είναι φέτος για τους έλληνες...

KitsosMitsos said...

Τα Χριστούγεννα θα κάνει καύσωνα και θα στολίσουμε τα σκουπίδια με λαμπάκια γκρινιάζοντας. Νομίζω συμπύκνωσα την ανάρτηση :Ρ
Φιλιά και να'σαι καλά!

Σοφία said...

@ Μαρία: Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ!!

@ Konstantinos: Ή θα μπορούσε ο Αη Βασίλης να έχει κυρήξει πανελλαδική απεργία για τις 31 Δεκεμβρίου και 1 Ιανουαρίου. τότε να δω τι θα κάναμε ;-)

@ Δανάη: Καλά δεν το συζητώ, είσαι μέσα στο μυαλό μου!!! Χαχαχα

Το μαγαζί με τα εποχιακά ας πούμε ότι το καταλαβαίνω να φέρει από τώρα χριστουγεννιάτικα, αλλά το βιβλιοχαρτοπωλείο γιατί;;;;; Αφού ο κόσμος ακόμα αγοράζει σχολικά...

Όσο για τις απεργίες, καλύτερα να μην εκφραστώ γιατί θα μου βγει πολλή κακία και δεν θέλω.

@ ggk: Να 'σαι καλά!

@ Kiki: Ας είναι λίγο πιο φτωχά τα φετεινά Χριστούγεννα. Άλλωστε το νόημα των γιορτών δεν είναι στα δώρα και στα πολλά στολίδια. Ελπίζω μόνο να μην έχει καύσωνα γιατί θα σκάσω!!!!

@ KitsosMitsos: Δεν το συζητώ, έγραψες :-)

Φαίδρα said...

Πού'σαι φιλενάδα, υπάρχουν και ευαίσθητοι καταστηματάρχες!

http://consumerist.com/2007/11/nordstrom-opposes-christmas-creep.html

Meropi said...

Καλώς το Σοφάκι μας!
Πράγματι φέτος άρχισαν κάπως νωρίς τα κρύα. Πέρσι θυμάμαι ανάψαμε καλοριφέρ όχι πιο νωρίς από Δεκέμβριο, ενώ τώρα με το ζόρι κρατιέμαι να μην ανάψω. Το ζόρι προέρχεται από την τιμή του πετρελαίου.
Όσο για τα Χριστουγεννιάτικα, ίσως να τα βαλαν νωρίς, για να σκάσει λίγο το χειλάκι μας που βρίσκεται μέσα στην κατάθλιψη (λόγω κρίσης).

Penny (Pyksida) said...

Νομίζω ότι βρίσκεσαι πολύ καιρό στην Ελλάδα και κόλλησες ελληνική γκρίνια! :Ρ

Όπως και να έχει, μας έλειψες και να γράφεις πιο συχνά! Και κοίτα σύμπτωση, μόλις έβαλα σε λειτουργία τον καινούργιο λογαριασμό μου στο Google και ξαναβρίσκω παλιούς συνοδοιπόρους!

Σοφία said...

@ Φαίδρα: Φοβερό! Τέλειο! Εξαιρετικό! Χάθηκε να το κάνει και στην Αγγλία κάποιο μαγαζί, να ψωνίζω από εκεί κάθε μέρα μέχρι τα Χριστούγεννα;

@ Μερόπη: Εμείς ανάψαμε κλιματισμό... τώρα περιμένουμε τη λυπητερή της ΔΕΗ αχ βαχ

@ Penny: Πέννυυυυυ τι έκπληξη είναι αυτή; Χρόνια και ζαμάνια!! Όσο για την γκρίνια, μάλλον έχεις δίκιο...

Natassa said...

καλώς την Σοφία!
χαίρομαι που είσαι καλά :)