Monday 21 June 2010

Θερινό ηλιοστάσιο

Θερινό ηλιοστάσιο σήμερα και επίσης μια από τις ζεστότερες μέρες του φετινού καλοκαιριού. Επιτέλους να ξεπαγώσει το κοκαλάκι μας!

Καλά, μη νομίζετε, 24°C είχε, αλλά καθότι το σαββατοκύριακο είχε 12-16°C, οι σημερινές θερμοκρασίες ισοδυναμούν με μίνι καύσωνα.

Έχω τέτοια κέφια σήμερα που έχω ακούσει άπειρες φορές Το καλοκαίρι του Χατζηγιάννη. Πάμε άλλη μία! Ποιος ξέρει αν την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε ακόμα καλοκαίρι; Ας το ευχαριστηθούμε όσο κρατήσει.



Πάντως το σωστό να λέγεται, μπορεί να μην έχουμε το σούπερ καλοκαίρι, αλλά οι μεγάλες μέρες είναι άλλο πράγμα. Δείτε μια φωτογραφία που τράβηξα χθες το βράδυ στις 10 παρά 10 (21:51 για την ακρίβεια). Όχι μόνο δεν έχει σκοτεινιάσει, αλλά έχουμε ακόμα φως από το ηλιοβασίλεμα.


Έχει και τα καλά του ο Βόρειος Πόλος τελικά. Χεχε.

19 comments:

aphtha said...

Αααχ, μου λείπουν πολύ αυτά τα μεγαλεία,ήλιος μέχρι αργά τη νύχτα.. Όσο για τις θερμοκρασίες, ωραία η ζέστη εδώ, αλλά από ένα σημείο και μετά σε ακινητοποιεί και δε μπορείς ούτε να δουλέψεις ούτε τίποτα. Καλύτερα κρύο και ζακέτα. Μήπως να (ξανα)μεταναστεύσω;

DaNaH said...

Προς το παρόν το καλοκαίρι φανερώνεται άστατο. Εδώ η θερμοκρασία έπεσε σήμερα αισθητά και ο καιρός είναι βροχερός. Γενικώς οι 5 τελευταίες μέρες χαρακτηρίζονται από μπουρίνια. Αλλά ΟΚ δεν νομίζω να συνεχιστεί για πολύ αυτή η κατάσταση, το greek summer θα φανεί σύντομα χεχε!

Πάντως και εμένα μου αρέσει πολύ που οι μέρες έχουν μεγαλώσει αισθητά. Έχεις τελείως άλλη διάθεση όταν νυχτώνει στις 9-10 και άλλη όταν έξω είναι νύχτα από τις 5-6! :)

Crazy Tourists said...

Αυτή η φωτογραφία είναι υπέροχη!!
Ευτυχώς έπεσε λιγάκι η θερμοκρασία στην Αθήνα και είναι υποφερτή!! Ο καθένας με τον πόνο του!! Χαχα!!

Τρελοτουρίστρια

gnostosagnostos said...

τελεια!
εμεις εδω σε μια μερα εχουμε ηλιο-καυσωνα-βροντες αστραπες-ηλιο-συννεφια
μιλαμε οτι ο καιρος τα εχει παιξει!

electronic396 said...

Εδώ ο καιρός ψιλο-τρελάθηκε πάλι...
Διάβαζα τώρα τον καιρό στα rss-feed και λέει:"Άνεμοι 6-7 μποφόρ,νεφώσεις με σποραδικές βροχές και καταιγίδες"
Ότι να ναι δηλαδή για τέλη Ιούνη.
Μου φαίνεται ότι όποτε έχει καλό καιρό Αγγλία έχει κακό καιρό Ελλάδα..lol:)
Όχι τίποτα άλλο δηλαδή,περιμένουμε και κάτι erasmus στο νησί απο Αγγλία σε καμιά εβδομάδα...ελπίζω να μας βγάλει ασπροπρόσωπους το ελληνικό καλοκαίρι!!

p.s=Αυτό το γλυκό/αμυδρό φώς που έχουν μέχρι αργά όλες οι βόρειες χώρες είναι απλά μαγευτικό.Μπορώ να πώ οτι σας ζηλεύω λιγάκι για αυτό:)

!sweety! said...

Hi Σοφάκι!!Άσε,μην μου θυμίζεις το Μιχαλάκη!!Η συναυλία ματαιώθηκε λόγω καιρικών συνθηκών και τώρα πρέπει να περιμένω...άσε καλύτερα!Εμείς πάλι έχουμε πήξει στη βροχή εδώ στο Ellada!Άλλο να στο λέω και άλλο να το βλέπεις!Έχω παγώσει τις τελευταίες μέρες!Μέχρι και κουβερτούλα κατέβασα!
Super πάντως η photo!Όντως έχει και τα καλά του ο Βόρειος Πόλος!North,κρύο καιρός για δύο κλπ.,κπλ.!

Anyway...Καλό απογευματάκι από την not-so-warm-today Θεσσαλονίκη!

Σοφία said...

@ Aphtha: Τι να σου πω... εγώ νομίζω ότι είναι υγιής αυτή η ακινητοποίηση... απ' το να τρέχεις 12 μήνες το χρόνο! Αλλά αν εσύ γουστάρεις, μετανάστευσε, μην το σκέφτεσαι.

@ Δανάη: Εδώ πάντως έχει έρθει αγγλικό καλοκαίρι και πολύ το χαίρομαι. Ελπίζω μόνο να κρατήσει λίγο ακόμα, τώρα που νιώσαμε ζέστη στα κοκκαλάκια μας :-)

@ Τρελοτουρίστρια: Εντελώς όμως χαχα!

@ Γνωστός Άγνωστος: Προφανώς έχετε αγγλοποιηθεί τελείως ;-p

@ Electronic396: Αυτό ισχύει όντως. Νομίζω ότι είναι κάποιο φαινόμενο που έχει να κάνει με τα ρεύματα στον Ατλαντικό. Ελπίζω ο καιρός σας να βελτιωθεί αλλά όχι εις βάρος του δικού μας!

@ !Sweety!: Ωχ ωχ πάθατε τέτοια ζημιά; Φαντάζομαι απογοήτευση... Το κρύο καιρός για δύο είναι παρηγοριά στον άρρωστο. Προσωπικά προτιμώ το ζέστη καιρός για κλιματισμό :-)

NdN said...

Είναι πολύ όμορφο που νυχτώνει στις 10 και αυτές οι βόλτες στο ποτάμι μετά τη δουλειά και με 28 βαθμούς που είχε σήμερα, είναι το κάτι άλλο! Μακαρι να κρατούσε έτσι ο καιρός για μερικές εβδομάδες.

Καλό βράδυ!

Σοφία said...

Καλά, δεν το συζητώ, αυτό που κυκλοφορείς το βράδυ με κοντομάνικο είναι μια υπέρτατη απόλαυση! Μ' αρέσει που έχουν γεμίσει τα πεζοδρόμια κόσμο, που βγαίνεις από το σπίτι χωρίς ζακέτα, ομπρέλα και κασκώλ, που φεύγεις από την πάμπ στις 11 και ο ουρανός είναι ακόμα λίγο μπλε. Γενικώς μ' αρέσουν όλα αυτή την εποχή :-)

koulpa said...

μια χαρά είναι οι 24 βαθμοί.. και οι βροχούλες μου αρέσουν.. τον πρώτο ιούλιο που είχα περάσει στην οξφορδη πριν 30 χρόνια.. δεν ήθελα να φύγω.. αλλά δε βρήκα δικιολογια να μήνω.. κι ακόμα.. :):)
καλησπερούδιααα :):)

fpboy said...

Ωραία εποχή για Λονδίνάκι !

Μανώλης said...

Η "θερινή ισημερία" που είπε και κάποιος στο χαζοκούτι. Τι ακούμε ώρες ώρες...

DonnaBella said...

kala, apisteutos kalokairinos kairos edw, k stin Athina mexri prin ligo evrexe! elpizw na exoume edw epitelous to provlepomeno barbecus summer - aneu omprellas!

kiki said...

Στη Γερμανία μου είχε κάνει εντυπωση ότι η δύση αργούσε πολύ μέσα Ιουλίου που ειχα πάει! Τέτοια ώρα ήταν κι εκεί και ήταν έτσι σούρουπο! Πολύ ωραία φωτό!

the BluElephant said...

συμφωνώ μαζί σου. το κέντρο και το ποτάμι είναι υπέροχα αυτές τις μέρες. φεύγω από την δουλειά στην ώρα μου για να απολαύσω την απογευματινή μου βόλτα. άμα ήταν έτσι όλο τον χρόνο, θα ήταν μια απόλυτη πόλη....εντζοϊ δι σανσαϊν εντ σμαϊλ ας δε σαν μπλιντς γιου


(με ένα γραφείο αποτοξίνωσις αλκοολικών στην νέα υόρκη τη σχέση έχεις? :P ;))

Σοφία said...

@ Koulpa: Εμένα για να πω την αμαρτία μου οι βροχούλες δεν μου αρέσουν ούτε το χειμώνα, αλλά το καλοκαίρι ειδικά δεν μου αρέσουν καθόλου!!

@ Fpboy: Τέλεια εποχή :-)

@ Μανώλης: Σκέψου πόσα άλλα ακούμε και δεν τα συνειδητοποιούμε...

Σοφία said...

@ DonnaBella: Κι εγώ με την ίδια ελπίδα ζω :-)

@ Kiki: Ευχαριστώ! Οι καλοκαιρινές μέρες της βόρειας Ευρώπης είναι όλα τα λεφτά. Όταν έχει και ζέστη, είναι ακόμα καλύτερες!

@ The BluElephant: Εγώ θα ήμουν ευχαριστημένη αν έκανε τέτοιο καιρό έστω και το μισό καλοκαίρι, για ολόκληρο χρόνο δεν έχουμε ελπίδες έτσι κι αλλιώς. Χθες έφυγα νωρίς από τη δουλειά και πήγα στο Greek Beach. Ήταν ΤΕΛΕΙΑ κι ας μην έχει θάλασσα. Μιλάμε ότι ένιωσα σαν να ήμουν στην Ελλάδα. Απίστευτο :-)

Με το γραφείο αποτοξίνωσις αλκοολικών δεν έχω καμία σχέση, απλά τους έκλεψα την εικόνα και την έκανα άβαταρ. Σςςςς μην πεις τίποτα και με πιάσουν!!

Anonymous said...

όλα καλά, όλα ανθηρά μαντμαζέλ (εκτός του άθλιου κόρακα στην ήττα μας με 4-1 από τους μισητούς Πρώσσους) αλλά τόσα χρόνια εδώ πάνω....κι ακόμη Χατζηγιάννη ακούς;
ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!

Σοφία said...

Συνήθως ακούω Pavarotti, αλλά πού και πού ξεπέφτω :-p