Thursday 17 December 2009

Τζίφος

Χιόνισε, χιόνισε, αλλά δεν το έστρωσε. Ίσα-ίσα που άσπρισε λίγο το γρασίδι. Η μετεωρολογική υπηρεσία έχει κάνει πρόβλεψη για περισσότερο χιόνι σήμερα το βράδυ και αύριο, αλλά προς το παρόν έχουμε καταγάλανο ουρανό και ήλιο με δόντια.

Μπορείτε να δείτε μερικές φωτογραφίες της χθεσινής άσπρης (λέμε τώρα) μέρας στο Ημερολόγιο Αποδημίας.

Το κρύωμα αντί να καλυτερεύει χειροτερεύει. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές και αντεύχομαι περαστικά σε όσους είναι κι αυτοί κρυωμένοι. Γκουχ γκουχ.

10 comments:

alex from planet Mab said...

γαμώ τα κρυώματα.. χαπακώνεσαι; εγώ όσο περισσότερο με παίρνει :/
καλώς σε βρήκα :)

Anastasios said...

Ευχαριστώ για την παραπομπή.

Εύχομαι καλή ανάρρωση και γρήγορα περαστικά.

Vassilis said...

θα περιμένουμε ενημέρωση αν θα το στρώσει τελικά. Μέχρι τότε εύχομαι να τα πας καλύτερα με το κρύωμα!

kat. said...

γκούχου - γκούχου και σε σένα..

mermyblue said...

ωχ κρύωσες Σοφία; καλύτερα που δεν το έστρωσε λοιπόν...
να χιονίζει έξω κ να μην μπορείς να βγεις να το χαρείς; μια φορά το έπαθα κ λύσσαξα από το κακό μου

περαστικά
κ ονειρεύομαι για εσάς λευκά Χριστούγεννα (γιατί για εμάς...με τα εικοσάρια που βαράμε δεν το βλέπω)

hplusk said...

Περαστικά μας!

Χάρης

VAD said...

Περαστικά ναναι,να περάσεις τουλάχιστον τις γιορτές καλα...

Anonymous said...

περαστικά,δεν έγινε και τίποτε που δεν το έστρωσε...dont worry-μπορεί τις επόμενες μέρες να το στρώσει.

Ούτε εγώ είμαι καλά,με πονά ο λαιμός μου....

Εξύμνoς said...

κρυωμενη.... κι εγω χαλια!! Otrivin junky!!! Περαστικα Σοφακι!! Περιμενουμε φωτογραφιες απο την λευκη μερα που θα σας ξημερωσει!! (ειμαι αισιοδοξος)

Σοφία said...

@ Alex: Προσπαθώ να μην, αλλά δεν γίνεται αλλιώς... Περαστικά σου και καλώς μας βρήκες.

@ Anastasios: The pleasure was all mine!

@ Vassilis: Όπως βλέπεις, η ενημέρωσή σας είναι προτεραιότητά μου ;-)

@ Kat: Εεεεε... ευχαριστώ;

@ Mermyblue: Για λευκά Χριστούγεννα χλωμό το βλέπω (δεν έχει συμβεί ποτέ όσα χρόνια είμαι εδώ) αλλά ας ευχαριστηθούμε το ενδιάμεσο. Να πέρναγε και το κρύωμα καλά που θα ήταν!

@ Χάρης: Κι εσύ ακόμα κρυωμένος, ε; Περαστικά μας!

@ VAD: Από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί!

@ Βασίλης: Ελπίζω ο λαιμός να μην είναι σύμπτωμα γενικότερης αδιαθεσίας. Όσο για την άλλη ευχή, μάλλον έπιασε :-)

@ Εξύμνος: Περαστικά και σε σένα! Φωτογραφίες θα βγάλω το πρωί, εννοείται!!!