Sunday 21 June 2009

Εργασία και χαρά

Μετά από μια περίοδο εβδομάδων με πολλά τρεξίματα και ελάχιστο μπλόγκιν, έφτασε επιτέλους η ώρα των διακοπών. Μετά από 3 ώρες πτήσης βρεθήκαμε σε μια Αθήνα ζεστή, ηλιόλουστη και πολύ καλοκαιρινή. Έφαγα ήδη το πρώτο μου σουβλάκι και έκανα το πρώτο μπάνιο. Το μουντό και συννεφιασμένο Λονδίνο μπορεί να περιμένει.

Θα προσπαθήσω τις επόμενες μέρες (μέχρι να καταφύγω σε καμιά παραλία για πλήρη αποτοξίνωση) να ξαναμπώ στην μπλογκόσφαιρα που τελευταία έχω σχεδόν εγκαταλλείψει. Αν δεν τα καταφέρω, ελπίζω να με συγχωρήσετε. Δεν φταίω εγώ που οι παραλίες της Αττικής είναι τόσο δελεαστικές.

Για όσους δεν μπορείτε να απολαύσετε τις ελληνικές θάλασσες και ακτές επειδή είσαστε κλεισμένοι σε ένα γραφείο, προτείνω το παρακάτω εγχειρίδιο. Το είχα ανακαλύψει πριν χρόνια στη Γαλλία, στην πρωτότυπη έκδοσή του με τίτλο Cahier de gribouillages pour adultes qui s'ennuient au bureau, και το είχα αγοράσει για τις δύσκολες ώρες της δουλειάς. Με πολύ μεγάλη χαρά ανακάλυψα ότι πρόσφατα μεταφράστηκε και στα ελληνικά.


Όπως αναφέρεται στο οπισθόφυλλό του, πρόκειται για "τετράδιο με 42 ασκήσεις για να αντέξετε τη ρουτίνα του γραφείου. Το παιδί που κρύβετε μέσα σας θα το κατευχαριστηθεί, οι συνάδελφοι θα ζηλέψουν την ανεμελιά σας κι εσείς θα έχετε να απολαμβάνετε κάτι πολύ πιο υγειινό από ένα διάλειμμα για τσιγάρο και καφέ."

Για να πάρετε μια ιδέα, ορίστε μερικές από τις ασκήσεις που έχει σχεδιάσει η Γαλλίδα συγγραφέας και γραφίστρια Claire Fay. Μην μου πείτε ότι δεν είναι τέλειες; Ειδικά η τελευταία είναι από τις αγαπημένες μου, κι ας μην την έχω αποτολμήσει μέχρι στιγμής.


Θα το βρείτε στον Παπασωτηρίου, στην τιμή των 7,30 €. Κυκλοφορεί και στα αγγλικά με τίτλο The Doodle Notebook: How to Waste Time in the Office, £4.99 από το Amazon.

Σας εύχομαι καλά μουντζουρώματα και καλό καλοκαίρι!

35 comments:

Anastasios said...

Καλές διακοπές. Να γεμίσεις τις μπαταρίες της ψυχής σου με Ελλάδα και θάλασσα. Είναι απαραίτητα στοιχεία για να αντέξεις ένα χειμώνα στην Αγγλία.

Και... μην παραλείψεις να επισκεφθείς το νέο Μουσείο της Ακρόπολης.

Aspa said...

Καλά να περάσεις! Για πες καμιά καλή παραλία εδώ κοντά για να κάνουμε κι εμείς κανένα μπανάκι μέχρι να φύγουμε διακοπές...

Vassilis said...

Άντε καλά μπάνια!
Είμαι σίγουρος ότι ανάμεσα στις παραλίες θα βρεις και το χρόνο να περάσεις από το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης, ανυπομονώ για ανάρτηση.

Σοφία said...

Καλές διακοπές Σοφάκι! Ζηλεύω που δεν έχω δει ακόμα θάλασσα!!! Φιλιά!

ikor said...

Καλή ξεκούραση Σοφία! Μάζεψε ήλιο και ενέργεια!

Mila said...

Καλες Δ-Ι-Α-Κ-Ο-Π-Ε-Σ!Ευχομαι να περασεις SUPER!lol!

VAD said...

Mετά την πρώτη δοκιμή να υποθέσω ότι θα πάρουν φωτιά τα γυράδικα;:))
Καλές διακοπές ευχομαι...

Yannis Kapnidis said...

Εμένα μου έφτιαξε τη διάθεση μόνο που το είδα!!!

Να είσαι καλά, τέλεια ιδέα!

Καλές διακοπές! Άντε και στα δικά μας σύντομα!

moukelis said...

Τελειο το εγχειριδιο Σοφακι!
Καλα να περασεις,καλα σουβλακια και βουτιες,και σε περιμενουμε γρηγορα πισω με επαναφορτισμενες μπαταριες!

koulpa said...

χαχαχα καλως ήλθες στον ήλιο και τη θάλασσα:):)
αχαχαχα καλή ιδεα το βιβλίο.. εγώ ευτυχώς με γραφίο έχω μικρή σχέση.. και η δουλιά μου περιέχει και σκαριφηματάκια για να ξεπήζω..:):)
καλημερούδια και καλή εβδομάδα.. και καλή αποτοξίνωση:):)

Giannis said...

καλες διακοπες.

ριξε και για μας που μενουμε πισω κανενα μακροβουτι :)

Katerina said...

Πολύ καλό το βιβλίο!
Έχω ήδη αρχισει κ μοιράζω παστίλιες κατά της δυσθυμίας στη δουλειά μου!:P
Καλές διακοπές να έχεις κ καλή ξεκούραση!!!

George said...

καλές διακοπές και να γεμίσεις ουρανό θάλασσα και ήλιο. Το βιβλιαράκι ακούγεται υπέροχο. Θα το ψάξω.
Καλό καλοκαίρι

ftylos said...

Μα καλά άφησες το δροσερό Λονδίνο και ήρθες στο καυτό λίβα της Αθήνας?Anyway, σου έυχομαι καλές διακοπές και καλό μαύρισμα..Και μιας και έχω ακόμα 20 μέρες μέχρι τη δική μου άδεια, μάλλον θα αγοράσω το τετραδιάκι αυτό..Φιλιά πολλά

NdN said...

Σοφία, καλή ξεκούραση και καλά να περάσεις! Καλά μπάνια και...στα δικά μας!

ci said...

Καλές διακοπές και καλά μπανια, σούπερ φαίνεται το βιβλιαράκι!

patsiouri said...

Tι βιβλίο...ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ!!!!!!
Καλές διακοπές προς το παρόν Σοφάκι!!!

Nikos Lioliopoulos said...

α μπα. δεν θα παρω Εχω ηδη αρκετα μουτζουρωθεί στη ζωη μου,,,
Καλο καλοκαίρι Σοφία !

Creme said...

Καλό καλοκαίρι!!! :)
Ευχαριστούμε για την βιβλιο-πρόταση..!
Για κάποιους από μας θα αποδειχθεί πολύτιμη.......! Και μην ξεχνάτε: καπελάκι, αντιηλιακό και "όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές...!"

BlaCk piTt said...

Ω ρε βιβλία που βγάζει ο κόσμος...
Φαντάζομαι, Σοφία, πως τώρα γράφεις το δεύτερο μέρος του βιβλίου με τίτλο: "Πως να περάσεις την ώρα σου στις παραλίες".
Μόνο μην αρχίσεις να μοιράζεις χαρτάκια-καραμέλες σε όλους τους ωραίους άντρες της παραλίας...

Besixdouze said...

Σοφάκι τι τυχερή που είσαι!Και μπανάκια και σουβλάκια (το τελευταίο πόνεσε πιο πολύ ομολογουμένως)

Τι να πούμε κι εμείς που περιμένουμε το τέλος του Ιουλίου για να κατέβουμε για.. 12 ολόκληρες μερούλες Ελλάδα!

Να περάσεις τέλεια και να το ευχαριστηθείς!

kalo paidi alla... said...

καλές διακοπές!!!

Marouli said...

Πολυ καλη προταση θα παω να το αγορασω..

Εχεις βραβειακι...
Μαρουλοφιλακια!

The Gasbird Familly said...

Καλές διακοπές κι από μας Σοφία!!!Περιμένουμε φωτογραφικό υλικό απαράμιλλης τέχνης και ομορφιάς με την επιστροφή σου!!!Να περάσεις πολύ πολύ καλά !

kiki said...

Καλά να περάσεις Σοφάκι!

logia said...

Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση, με βόλτες και αρακίλια σε παραλίες και σκιές!
Ψηφίζω επίσκεψη στο Νέο Μουσείο και στο Ελληνικό φεστιβάλ!

VAD said...

Να γεμίσεις παταρίες,να καλοπεράσεις....

Shadowface said...

Καλως ήρθες πάλι εδώ!
Παρεπιπτόντως το σκέφτεσαι να έρθεις μόνιμα ελλάδα?

Meropi said...

Καλώς ήρθες στην πατρίδα Σοφάκι μου,
και καλά μπάνια!!!
Θα δοκιμάσω να φτιάξω την πάπια!!!! Πα πα πα!

Crazy Tourists said...

Χιχι! Ωραίο βιβλιαράκι! Καλές διακοπές Σοφία!!! Καλά μπάνια!
Φιλιά!
CrazyTourist1

fpboy said...

α, εγώ επειδή κυριολεκτικά τρέχω και καθυμερινές και σ-κ,
το έχω ρίξει στο traverstories.gr.
δοκίμαστε το, έχει ενδιαφέρον.

fvasileiou said...

Καλό καλοκαίρι, Σοφία. Εύχομαι να ξεκουραστείς, να λιαστείς και να μαυρίσεις, να πιεις ουζάκια με χταποδάκι κι ό,τι άλλο χρειάζεται για να γεμίσεις ενέργεια για τον χειμώνα.

ΠΑΥΛΟΣ said...

Αχ!!! Σε ζηλεύω, εγώ αργώ ακόμα!!!

υγ Αλήθεια Σοφάκι εσύ μας έφερες τις μπόρες από το Λονδίνο?

me said...

παρα πολυ καλο αγαπητη μου,βεβαιως κ θα το αγορασω κ μαλιστα ειμαι αρκετα αισιοδοξη ωστε να ελπιζω οτι θα χω χρονο ν ασχοληθω μαζι του.Αυτο ειδικα το οριγκαμι μου εχει κινησει την περιεργεια....

KitsosMitsos said...

Να καλοπερνάς όσο γίνεται περισσότερο!