Monday 3 November 2008

Εργασία και χαρά

Αφού περάσαμε ένα όμορφο και χαλαρό σαββατοκύριακο, ήρθε η γκαντέμισα Δευτέρα να μας αποτελειώσει. Εκτός του ότι πήγαν διάφορα πράγματα στραβά, δούλεψα κι ένα ξεγυρισμένο 12ωρο χωρίς διάλειμμα και ήρθα στα ίσια μου. 10:20 το πρωί πήγα στη δουλειά, 10:15 το βράδυ έφυγα, και δεν υπολογίζω καν ότι ξύπνησα από τις 7:30 για να πάρω τηλέφωνα, να τσεκάρω ημέιλ κ.λπ. πριν πάω στο γραφείο. Σύνολο δηλαδή πάνω από 14 ώρες αν υπολογίσουμε την προεργασία. Παρότι έχω γυρίσει σπίτι πάνω από μισή ώρα, ακόμα δεν έχω συνέλθει από την υπερένταση.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας κατανάλωσα τα εξής:

1 μπανάνα (να θυμηθώ αύριο να την πληρώσω γιατί σήμερα δεν είχα λεφτά στο πορτοφόλι και μου την έδωσε τζάμπα ο πωλητής)
5 μπισκότα (δύο γεμιστά, 1 jaffa cake, 2 σκέτα)
1 σοκολατάκι με λικέρ
1 καφέ
1 μικρή πορτοκαλάδα
2 ποτήρια νερό

Έτσι και μου πει κανείς πόσο παχυλούς μισθούς πληρωνόμαστε στην Αγγλία, θα τον σφαλιαρίσω.

29 comments:

DaNaH said...

Πω πω ταλαιπωρία! Και το χειρότερο είναι πως όταν έχεις και πολλή δουλειά δεν τρως και σωστά, τη βγάζεις με χαζομαρούλες.

Σου εύχομαι ο μεγάλος φόρτος εργασίας να μειωθεί το συντομότερο!

Διαβάζοντας το ποστ αυτό και έχοντας στο μυαλό όλα τα άλλα που έχεις γράψει για τη δουλειά σου μου ήρθε στο μυαλό η εξής ερώτηση: "έχοντας υπόψη την αξιοκρατία που λένε όλοι πως υπάρχει στην Αγγλία και τις αμοιβές που έχω ακούσει πως σίγουρα είναι καλύτερες από εδώ, θα σκεφτόσουν ποτέ να επιστρέψεις στην Ελλάδα; Και αν ναι ποιοι θα ήταν οι λόγοι;"

Την καλημέρα μου Σοφάκι! :)

ΠΑΥΛΟΣ said...

Αυτές οι Δευτέρες!!! Μήπως να αρχίζαμε δουλειά από Τρίτη?

prophet81 said...

Σοφία μου είσαι η χαρά του κάθε εργοδότη!!! Πάντως, αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, δεν είσαι η μόνη που το κάνει! Έλεγα ότι το 2007 ήταν από τις πιο δύσκολες χρονιές και ευχόμουν να πάει και να μην ξαναγυρίσει (από θέμα δουλειάς), αλλά τελικά βλέπω ότι και το 2008 μια από τα ίδια ήταν. Κάθε πέρσυ και καλύτερα...
Καλή ξεκούραση!

Anonymous said...

Αλήθεια, τι παχουλούς μισθούς παίρνετε εκεί;!

Καλή ξεκούραση και έχω επίσης να προτείνω τον Pavlo για υπουργό εργασίας

Anonymous said...

Άμα ξεκινάτε έτσι τη δευτέρα μέχρι την παρασκευή πως τη βγάζετε? Να πίνεις νερό τουλαχίστον! Θα αφυδατωθείς :)

Σοφία said...

@ Δανάη: Έτσι είναι. Όταν τρέχεις, τρως όλο βλακείες, αλλά όπως είδες χθες ούτε (αρκετές) βλακείες δεν πρόλαβα να φάω!

Για επιστροφή στην Ελλάδα θα το σκεφτόμουν στην περίπτωση που έκανα οικογένεια, γιατί στην Ελλάδα υπάρχει καλύτερη ποιότητα ζωής. Όταν είσαι νέος, ελεύθερος, ωραίος και έχεις όρεξη για δουλειά, το Λονδίνο προσφέρεται γιατί έχει πιο πολλούς εργοδότες και καλύτερες (πιο ενδιαφέρουσες και πιο καλοπληρωμένες) δουλειές. Έχει όμως και περισσότερο τρέξιμο και μεγαλύτερα ρίσκα. Αν ψάχνεις να βολευτείς σε μια δουλίτσα, να βγάζεις τα προς το ζειν και να περνάς καλά, η Ελλάδα έχει το προβάδισμα με διαφορά.

@ Pavlos: Να σου πω, δεν είναι άσχημη ιδέα. Μήπως όμως μετά δουλεύαμε ως το Σάββατο;;;

@ Prophet81: Μην μου λες τέτοια. Ευελπιστώ το 2009 να πάει καλά :-)

@ Evlahos: Η ξεκούραση αργεί ακόμα, πάντως ευχαριστώ. Οι μισθοί είναι ανάλογοι με τις δουλειές, όπως και στην Ελλάδα. Απλά οι περισσότεροι Έλληνες που δουλεύουν στην Αγγλία είναι σε υψηλόμισθες δουλειές με αποτέλεσμα οι Έλληνες στην Ελλάδα να νομίζουν ότι όλοι στο εξωτερικό τρώνε με χρυσά κουτάλια.

@ Laxanaki: Στους ίδιους ρυθμούς δουλεύουμε και τις Παρασκευές (και καμιά φορά και τα Σάββατα και τις Κυριακές). Άστα να πάνε. Για το νερό το ξέρω και το προσπαθώ, αλλά χθες απέτυχα τελείως. Σκέψου ότι μια φορά μόνο πήγα στην κουζίνα και εκείνη τη μία φορά ήπια τα δύο νερά, την πορτοκαλάδα και τον καφέ, ξέροντας ότι δεν θα ξανα-ευκαιρούσα.

Marina said...

Αυτά που έφαγες δεν σου δίνουν τίποτα. Μη δουλεύεις τόσο στην Αγγλετέρα γιατί οι Αγγλούκοι άμα δούνε ότι "τραβάς" σε φορτώνουν κι άλλο, ενώ εκείνοι όλο tea breaks κάνουν!

Σοφία said...

Μαρίνα μου δουλεύουμε όλοι πολύ εντατικά αυτή την εποχή και τα tea breaks τα κάνουμε πάνω στο κομπιούτερ. Αυτοί που πίνουν το περισσότερο τσάι, φτιάχνουν και για όλους τους υπόλοιπους - τουλάχιστον εγώ δεν έχω τέτοιες υποχρεώσεις!

Anonymous said...

Ρε συ Σοφία λύσε μου την απορία για θα σκάσω. Πού δουλεύεις και χτυπάς τόσο συχνά 12ωρα, σε εκνευρίζουν και σε παιδεύουν τόσο πολύ; Βρε παιδί, μήπως είναι ώρα να κοιτάξεις για κάτι διαφορετικό (λέω). Γιατί υπάρχουν και οι πανούκλες δουλειές στο Λονδίνο αλλά υπάρχουν και οι κούκλες.

Η άλλη Σοφία

fpboy said...

σοφία -
Υπομονή !
Γίνε μποέμ τεμπέλα !

apos said...

Σοφία μου, τελικά το να δουλεύεις, το να πηγαίνεις απλά στη δουλειά... κοστίζει. Dearly.

NdN said...

Πήγα να σε λυπηθώ για λίγο, αλλά...την ώρα που πήγαινες στη δουλειά εγώ είχα φάει lunch!! χαχα

Τι 10.20 είναι αυτό. Από αύριο στις 8 να είσαι εκεί και θα παίρνω και τηλ, να δω αν έφτασες!

Αυτή η Δευτέρα πρέπει να καταργηθεί. Πρέπει να μην πηγαίνουμε στη δουλειά τις Δευτέρες. Τίποτα καλό δεν έχει συμβεί ποτέ. Παρατήρησε το, ακόμα και αύξηση ή προαγωγή δεν πήρε ποτέ καννέας τη Δευτέρα!

Αντε καλό κουράγιο!!

Matrix said...

Τι 14 ώρες είπαμε...
Βάλε καμιά φωνή εκεί στο γραφείο...

Βέβαια κάτι έχει η Αγγλία για τους Έλληνες αυτή την εβδομάδα (βλέπε και ndn)...

Natassa said...

μόνο ένα καφέ?? εγω θα ήθελα δέκα ..καλά υπερβάλω αλλά 4 σίγούρα και μετά θα πετούσα πέτρες απο την υπερένταση .... αλήθεια να ρωτήσω κάτι???...;-)

Anonymous said...

(εκμεταλλευόμενος την ασφάλεια της απόστασης) Έλα τώρα ρε Σοφία. Τουλάχιστον εκεί πληρώνεστε καλά :P

Κι έλεγα ότ κουράστηκα που περπάταγα 2,5 ώρες, από τη σχολή στο Θησείο+ατελειώτο περπάτημα στην Πλάκα... Κουράγιο Σοφία

lakis said...

Άουτς!!! Στα σοβαρά τώρα: υπομονή, καλή μου. Μέρα ήταν και πέρασε. Εκτός κι αν τράβηξες και σήμερα τα ίδια. Νύχτα καλή

Δ. Τζ. said...

Πολύ ελαφριά έφαγες! Βγαίνει 14ωρο δουλειάς μόνο με αυτά το ολίγα; Χαράς το κουράγιο σου. Αν και θα μου πεις ότι για να τσιμπίσεις κάτι πρέπει να έχεις... χρόνο.

Anonymous said...

Με τέτοιο πρόγραμμα και κατάφερες να αντέξεις με τόσο ολιγαρκές διαιτολόγιο?? Εγώ δεν θα την πάλευα στη θέση σου...

Σοφία said...

@ Άλλη Σοφία: Α όχι, δεν υπάρχει προοπτική να αλλάξω δουλειά στο εγγύς μέλλον. Μπορεί τα ωράριά μας να είναι τρελά κάποιες φορές, αλλά η δουλειά είναι πολύ ικανοποιητική. Ειδικά τώρα που ήρθε νέο αφεντικό που δεν μας τα πρήζει, είμαι πολύ ευχαριστημένη :-)

@ Fpboy: Δυστυχώς δεν τη μπορώ την τεμπελιά. Την έχω δοκιμάσει και δεν μου ταιριάζει. Καταλήγω να τρώγομαι με τα ρούχα μου.

@ Apos: Αλλά και χωρίς δουλειά δεν υπάρχει μισθός ;-)

@ NdN: 8 να είμαι εκεί; Το βράδυ εννοείς φυσικά, ε; Γιατί στις 8 το πρωί ακόμα κοιμάμαι :-p

Για τις Δευτέρες δεν έχεις άδικο, όσο για το κουράγιο, αυτό κάνω και περιμένω από βδομάδα να ηρεμήσουν τα πράγματα γιατί δεν βλέπω να αντέχω πολύ ακόμα σε αυτούς τους ρυθμούς!

@ Matrix: Ποιον να φωνάξω, αφού όλοι γύρω μου τρέχουν...

Σοφία said...

@ Natassa: Κοίτα, συνήθως δεν πίνω κανέναν. Τον ένα τον ήπια απλά για ποικιλία, για να μην πιω 2 πορτοκαλάδες ή 3 νερά. Ρώτα ό,τι θες :-)

@ Deninho: Σλαπ σλαπ!

@ Λάκης: Σήμερα ήταν λίγο καλύτερα, αλλά το σόου συνεχίζεται και αύριο και μεθαύριο... και έχει ο Θεός...

@ Δ. Τζ: Και με λιγότερα βγαίνει... όταν δεν έχεις χρόνο...

@ Unclescrooge: Θεωρητικά ούτε κι εγώ θα την πάλευα, στην πράξη όμως είναι αλλιώς.

cinderella said...

Σε αυτή τη χώρα που καιρός για χουζούρι!!
Μας έχουν βγάλει το λάδι κυριολεκτικά.
Υπομονή. Οι γιορτές είναι κοντά ή έτσι θέλει να πιστεύει τούτος ο λαός!

Σοφία said...

Χαχα εσείς καλό είναι να τρέχετε, γιατί παράλληλα μαθαίνετε. Σκέψου κι εμάς που απλά τρέχουμε ;-)

Natassa said...

ouf...tora allakse i diathesi
pou tha paei
tha kanagyrisei i diathesi plakas kai fysika tha se rotiso !!! : -))

Σοφία said...

OK, όποτε αλλάξει η διάθεση, είμαι στη διάθεσή σου ;-)

geokalp said...

πως νόμιζες ότι θα βγει η ..παγκόσμια κρίση; έτσι, χαλαρά;
όλοι δουλειά!!!

πολλά φιλια!

Σοφία said...

Χαχα λες να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα δουλεύοντας ασταμάτητα;;; Ε άμα είναι έτσι, χαλάλι!

Anonymous said...

Δεν ξέρω αν πέρασαν οι φουρτούνες στην δουλειά, αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να σου αφιερώσω το εξής:
http://www.youtube.com/watch?v=4HgCtHZQlJM&feature=related

Και να προσέχεις...

Σοφία said...

Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Ωραίο κομμάτι :-)

Anonymous said...

Και με νόημα σχετικό :-)