Wednesday 2 July 2008

Χαλαρά γιατί είναι καλοκαίρι

To ποστ αυτό το είχα ετοιμάσει όσο ήμουν ακόμα στην Αθήνα, αλλά δεν πρόλαβα να το αναρτήσω. Δεν είναι αργά όμως - γιατί μπορεί το σώμα να είναι στο Λονδίνο, αλλά το πνεύμα είναι ακόμα στο Κλεινόν Άστυ.

Το οδοιπορικό της Σοφίας στην καλοκαιρινή Αθήνα, ένα Σάββατο στα τέλη του Ιούνη...

Πρωί - μπάνιο στο Καβούρι (ευτυχώς οι περισσότεροι δεν έχουν προλάβει να μαυρίσουν κι έτσι δεν κάνω μπαμ λόγω ασπρίλας)


Μεσημέρι - επιστροφή στην Αθήνα (μαζί με άλλο μισό εκατομμύριο Αθηναίους)


Απόγευμα - βόλτα στο Σύνταγμα


Βράδυ - Καφεδάκι στην Πλάκα (ζήτησα Φάντα Μπλε και δεν είχαν, είναι δυνατόν;;;)


Νύχτα - Βόλτα και ποτάκι μαζί με τους τουρίστες


Επιστροφή στο σπίτι γύρω στις 2, κάνει ζέστη, οι γείτονες είναι ακόμα στο μπαλκόνια, κι εγώ στο σαλόνι με ανοιχτή την μπαλκονόπορτα και τον ανεμιστήρα στο φουλ, περιπλανιέμαι στον κυβερνο-χώρο ακούγοντας τις κουβέντες μιας παρέας παιδιών από το διπλανό μπαλκόνι που κάνουν σχέδια για διακοπές, και σκέφτομαι ότι η Αθήνα μπορεί να έχει ασχήμιες, γκραφίτι, βαβούρα, αλλά σίγουρα έχει και τα καλά της.

Περισσότερες φωτογραφίες έχω ανεβάσει στο Flickr.

25 comments:

apos said...

Μισό εκατομμύριο Αθηναίους; Σοφάκι μου, οι Αθηναίοι Αθηναίοι ΕΙΜΑΣΤΕ ελάχιστοι (ναι ναι, πέντε γενιές μετράω, από πατέρα. Γιατί από μητέρα έχει Αργεντινή). Επομένως, μισό εκατομμύριο, καλά θα ήταν. Μάλλον ήθελες να πεις ότι ήσουν στο δρόμο μαζί με 2-3 εκατομμύρια οδηγούς τρελλαμένους (είδες πώς γκρινιάζουμε;)
Πολύ ωραίες φωτό. Να τις βλέπεις να παρηγοριέσαι.
Εμείς, ετοιμαζόμεθα για... Νάξο. (είμαι κακός πρωί πρωί, θέλω να σε κάνω να ζηλέψεις. Λέμε τώρα)

geokalp said...

φάντα μπλε;
μα που ήρθες; στην Αλγερία;

εδώ καλή μου το επίπεδο είναι ανεβασμένo!
πάνε αυτά που ήξερες!
εμείς, οι πρόγονοι των Ελ, ανήκομεν εις την Δύσιν!

την επόμενη φορά ζήτα Βionade!
(σ.σ.: βιολογικό ανθρακούχο αναψυκτικό)

πολλά φιλιά!

Σοφία said...

@ Apos: Ωραίοι είσαστε!! Στο Λονδίνο μένει κάποιος δυο χρόνια και τον μετράμε για Λονδρέζο, στην Αθήνα πρέπει να έχεις πιστοποιητικό πέντε γενεών για να σε πουν Αθηναίο :-p

Να περάσετε πολύ ωραία στη Νάξο! Δεν ζηλεύω γιατί ακόμα δεν έχει ξεθωριάσει το κάρμα των διακοπών. Αν μου το ξαναπείς σε 10 μέρες, τότε ίσως ζηλέψω ;-)

@ Geokalp: Νομίζω ότι η μπλε πορτοκαλάδα είναι αποκλειστικό προϊόν της (νότιας) Ελλάδας, που δεν εξάγεται στην Αλγερία. Το Bionade δεν το ξέρω, αλλά δεν μου αρέσει το ανθρακικό, γι' αυτό όταν μου είπαν ότι δεν έχουν Φάντα Μπλε πήρα νεράκι Λουτρακίου (90 λεπτάκια μόνο χεχε).

Anonymous said...

Ωραίες φωτό! Δροσιστικές...

Nobody said...

Χαχα. Έχεις απόλυτο δίκιο Σοφάκι. Απαράδεκτο να μην υπάρχει η μπλε φάντα. Ξέρεις αν έχουν τουλάχιστον την πορτοκαλί?

Anonymous said...

Η Αθήνα, οπωσδήποτε, έχει τα καλά της... Ειδικά η Πλάκα το καλοκαίρι είναι όνειρο (κατ' εμέ πάντα)!

geokalp said...

μπερδεύτηκα...
τα έχω ξεχάσει αυτά τα αναυψυκτικά, καθώς καταλαβαίνεις του επιπέδου που ζει ο μέσος έλληνας...

μεταλλικό νερό τότε, evian plain!

Anonymous said...

πως τα καταφέρνουμε και είμαστε ο λαός με τις περισσότερες ώρες εργασίας, από τους πιο χάλια μισθούς και τόσο χαλαροί δεν μπορώ να το καταλάβω

Σοφία said...

@ Χάρης: Ευχαριστώ!

@ Nobody: Δεν ρώτησα για την πορτοκαλί, αλλά φαντάζομαι θα είχαν (λες να μην είχαν ούτε πορτοκαλίιιιιι; Δεν θα το αντέξω!!)

@ Unclescrooge: Η Πλάκα πάντα είναι όνειρο :-)

@ Geokalp: Γιατί Evian και όχι Λουτρακίου; Μεγαλοπιανόμαστε; :-p

@ Evlahos: Έχοντας δουλέψει και στην Ελλάδα και στη Βρετανία, έχω να πω ότι αποκλείεται οι Έλληνες να είναι ο λαός με τις περισσότερες ώρες εργασίας. Δηλαδή ούτε στα πιο τρελά σας όνειρα.

Chameleon_Dark said...

Ααααχ, Αθήνα... Μπορεί να μην έζησα τόσο όσο να την σιχαθώ (όπως κάποιοι φίλοι μου,που όμως δεν μπορούνε να την "κόψουνε", τα αστυ-πρεζάκια :P) ), έμεινα μάλλον όσο χρειαζόταν για να την λατρέψω... 1,5 χρόνο,συμπεριλαμβανομένως 2 καλοκαιριών, κιόμως, περιμένω την κάθε μου κάθοδο εκεί σαν παιδί που περιμένει τα Χριστούγεννα! Κέντρο για χαλαρό πρωινό καφεδάκι, χαζεύοντας τις υστερικές κυρίες να μην προλαβαίνουν να κουβαλάνε τις τσάντες καταστημάτων (είτε έρχονται απο Ερμού, είτε-χειρότερα!- από Σκουφά/Τσακάλοφ...),μεσημεράκι Πλάκα για φαγητό καικαμιά μπυρίτσα τώρα το καλοκαίρι(κι ας είναι πιο ακριβά από νησί, νισάφι κάποιες στιγμές...), απόγευμα για βαβούρα Σύνταγμα (ας πούμε), και το βράδυ Θησείο...ποτάκι και σουλάτσο.Και αν το αντέχουμε το after...Γκάζι και Κεραμεικός!

Αυτή είναι η "τουριστική" μου μέρα στην Αθήνα... Και περνάω υπέροχα γαμώτο...

NdN said...

Καλησπέρα Σοφία,

Εγώ κάποτε ήξερα μία μόνο Φάντα που ήταν πορτοκαλάδα με ανθρακικό! Τώρα βγαίνει και σε άλλα χρώματα;;

Καταλαβαίνω ότι χρειαζόσοαυν αποτοξίνωση από το Sauvignon του 68 από τις γαλλικές πλαγιές των Αλπεων, αλλά δύσκολα του έβαλες του μαγαζάτορα! :))

Πολύ κίνηση είδα...από Χαλκιδική γυρνούσες!!

apos said...

Νομίζω ότι αυτό με την μπλε fanta γίνεται, ώστε να ζητάς φυσικό χυμό πορτοκάλι και φυσικά να τον πληρώνεις καραβίσιο.
Σου λέει, πορτοκαλάδα με ανθρακικό έχουμε. Πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό θα σου στύψουμε. Με το αζημίωτο βέβαια.

Jordan said...

Μμμ, ναι θα συμφωνησω με τον apos.Η Αθηνα ειναι γεματη απο ανθρωπους που δεν την αγαπανε, που ειναι "περαστικοι", που περιμενουν να παρουν την συνταξη για να γυρισουν στο χωριο τους(ή στην πολη τους). Η Αθηνα καποτε ηταν πολυ ομορφη (και δεν αναφερομαι σε πολυ παλιες εποχες). Αλλα apos μην ειμαστε κ τοσο αυστηροι με τον αριθμο των γενεων. Και 3 γενιες καλα δεν ειναι;..☺

apos said...

Πέντε πάνω, πέντε κάτω, δεν θα τα χαλάσουμε Jordan. Από την άλλη μεριά, εμείς δεν έχουμε να πάμε κάπου το Πάσχα, που σχεδόν όλοι έχουν ένα χωριό ή ένα εξοχικό.

Anonymous said...

ναι έχει και όμορφα γκραφίτι!

καλές διακοπές!

Anonymous said...

Φάντα μπλε; Έλα και νόμιζα ότι είμαι ο μόνος που δεν πίνει ροφήματα με ανθρακικό (ούτε μπύρα :$) :P

~~A~~ said...

Ε έχει πολλά άσχημα!Το θέμα είναι τι κάνουμε για να αλλάξουν κάποια από αυτά!

Πολύ μ'άρεσε η φάντα μπλε!

kat. said...

φάντα μπλε;
και δεν είχαν;

αλήθεια γιατί χωρίς ανθρακικό;

Σοφία said...

@ Chameleon_Dark: Κι εγώ μαζί σου μέχρι Θησείο. Για Γκάζι δεν αντέχω πια ;-)

@ NdN: Πώς φαίνεσαι ότι είσαι Σαλλλονικιός :-p

Πάντως ναι, το Sauvingon του 68 καλό είναι, δεν λέω, αλλά από ένα σημείο και μετά χρειάζεσαι μια αλλαγή βρε παιδί μου!

@ Apos: Κι εγώ αυτό σκέφτηκα και γι' αυτό πήρα από αντίδραση το φτηνότερο πράγμα στον κατάλογο, δηλαδή νεράκι Λουτρακίου. Χυμό πορτοκάλι δεν θα έπαιρνα έτσι κι αλλιώς, και εννοείται ότι δεν θα ξαναπάω στη συγκεκριμένη καφετέρια. So there.

@ Jordan: Σωστό, αλλά όταν ζητάς πιστοποιητικά 5 γενεών, εκ των πραγμάτων η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων εξοστρακίζεται - κι αυτό έχει συνέπειες για όλους.

@ Apos: Μπορείτε όμως να απολαύσετε άδειο το κλεινόν άστυ. Δεν είναι και λίγο ;-)

Σοφία said...

@ Ηλιογράφος: Και πολλά επίσης! Οι διακοπές προς το παρόν τελείωσαν, αλλά κρατώ τις ευχές για τον δεύτερο γύρο :-)

@ Deninho: Μπύρα πίνω με το φαγητό, σκέτη ποτέ. Γενικά κι εγώ προτιμώ τα μη ανθρακούχα.

@ ~~A~~: Παντού υπάρχουν άσχημα, όχι μόνο στην Αθήνα. Και ναι, καλό είναι να προσπαθείς να τα αλλάξεις. Αλλά ταυτόχρονα να εκτιμάς και τα όμορφα, που είναι ουκ ολίγα :-)

@ Kat: Καθαρά θέμα γεύσης. Ποτέ δεν συμπάθησα τα ανθρακούχα.

Anonymous said...

Γιατρέ μου, εγώ είμαι σε άδεια για τέταρτη εβδομάδα και μέχρι στιγμής έχω βγει από το σπίτι για δύο επισκέψεις σε γιατρούς και μία μπύρα στην πλατεία...

Για τέτοια εξάνλτηση μιλάμε...

Νομίζω ότι απόψε επιβάλλεται μια φάντα σε θερινό σινέ, τι λες;...

cortlinux said...

εγώ δηλαδή που δεν είμαι βέρος αθηναίος αλλά την αγαπάω και την θέλω αλλιώς, σε ποια κατηγορία ανήκω;

Σοφία said...

@ Penny: Αν επιβάλλεται λέει! Το θέμα είναι τι έργο θα διαλέξεις: Mamma Mia ή Sex And The City;

Σου βγαίνει τώρα όλη η κούραση του χειμώνα ή μου φαίνεται;

@ Cortlinux: Στην ίδια που είμαι κι εγώ (αλλά δεν ξέρω ποια είναι)!

KitsosMitsos said...

Γέμισες τις μέρες σου και αυτό είναι το καλύτερο απ'το ταξίδι!
Άντε και στα επόμενα τώρα.

Σοφία said...

Να 'σαι καλά! Πώς και πώς τα περιμένω τα επόμενα :-)