Friday 14 March 2008

Για να πέσουν οι μάσκες

Με τάγκαρε ο VK να παίξω σε επίκαιρο μουσικό μπλογκοπαίχνιδο με τις εξής οδηγίες:

Έτσι ώστε να πέσουν οι μάσκες, πρέπει να επιλέξεις κάποια τραγουδάκια που ναι μεν σου αρέσουν, αλλά ντρέπεσαι που τα ακούς.


Επιλέγω τα τραγούδια της αγαπημένης μου Καίτης Γαρμπή, για την οποία, αν κρίνω από σχόλια σε προηγούμενο μουσικό μπλογκοπαίχνιδο, *θα έπρεπε* να ντρέπομαι (αλλά αντιθέτως δηλώνω ευθαρσώς ότι η Καιτούλα είναι από τις αγαπημένες μου Ελληνίδες τραγουδίστριες και το λέω χωρίς να κοκκινίζω).

Ακολουθεί βιντεάκι από το άσμα Μια φορά κι έναν καιρό από το CD Αρχίζω πόλεμο που είχε κυκλοφορήσει την εποχή που είχα πρωτοέρθει στην Αγγλία και ήταν μεγάλο σουξέ ανάμεσα στην ελληνική φοιτητιώσα νεολαία της εποχής. Ααααχ οι μνήμες :-)



Ευχαριστώ πολύ τον VK που με κάλεσε να παίξω. Πετάω με τη σειρά μου το μπαλάκι... σε όποιον το πιάσει!

22 comments:

Giorgio said...

ΘΕΑ!!!Συμφωνούμε απολύτως!!!Γενικά τα φοιτητόσπιτα τι μνήμες κουβαλάνε!!!χιχι

Γκρινιάρης said...

Αχ! Ααααχ! Γαμώτο. Μου ξέφυγε το μπαλάκι...

Καλή η Καίτη, γιατί να ντρέπεσαι καλέ; Εμένα μου άρεσε το "Χαμένα". Αυτή δεν το έλεγε;

Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

Σοφία said...

@ Giorgio: Βράδυ Παρασκευής αργά, μετά την pub, στην κουζίνα με τα φώτα σβηστά και τον φούρνο αναμμένο, να είμαστε με τους αναπτήρες στα χέρια και να τραγουδάμε μια φορά κι έναν καιρό, μου'χες πει πως μ' αγαπούσες...

Εντελώς αξέχαστες στιγμές :-)

@ Γκρινιάρης: Δεν σου ξέφυγε, το είχα πετάξει στην αντίθετη κατεύθυνση :-p

Προσωπικά δεν ντρέπομαι καθόλου. Αλλά νομίζω ότι οι "ποιοτικοί" δεν την εγκρίνουν.

Επίσης!

PN said...

Σιγά καλέ....η Καίτη είναι προς κουλτούρα μεριά!!!! Μου φαίνεται η τάση σου προς την υποκουλτούρα είναι μάλλον σε λανθάνουσα κατάσταση.

Πάντως μετά από τέτοια εξομολόγηση, πρέπει να νιώθεις ξαλαφρωμένη!!!!

patsiouri said...

Eγώ χωρίς να ντρέπομαι, όλα τα λεφτά Σταμάτη!! (Γονίδη...)

ράγες said...

Η Καίτη είναι και πολύ ωραία γυναίκα! Εκρηκτική παρουσία! Και να μην ντρέπεσαι καθόλου για αυτά που ακούς!
Η μουσική δεν είναι δόγμα, όπως λέει και το διαφημιστικό σποτ ενός σταθμού! Ο καθένας ακούει ότι γουστάρει! Τα παίρνω στο κρανίο όταν βλέπω κόσμο να σνομπάρει τη μουσική που ακούει ο άλλος! Πραγματικά νευριάζω πολύ! Γιατί πιστεύω ότι κάθε μουσική έχει κάτι να σου δώσει! Εκτός βέβαια από ακραίες περιπτώσεις ατάλαντων!
Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

DaNaH said...

Εκείνη την εποχή άκουγα και εγώ αρκετά Γαρμπή. Μάλιστα έχω και το CD που περιλαμβάνει το Μια Φορά Κι Ενάν Καιρό και πολλά ακόμα τραγούδια-επιτυχίες της, όπως το Χαμένα, το Περασμένα-Ξεχασμένα, το Θα Μελαγχολήσω κι άλλα.

Για να σε πάω όμως και πιο παλιά... θυμάσαι το Φαντασματάκι και το Γυαλιά Καρφιά; :)

Πάντως πιστεύω πως η Καιτούλα όλα αυτά τα χρόνια έχει καταφέρει να είναι ένα μείγμα λαϊκού και ποπ και κρατάει με τον τρόπο αυτό ένα κάποιο επίπεδο. Επομένως δεν πιστεύω πως έχεις λόγο να ντρέπεσαι που σου αρέσει.

leila said...

εμενα μου αρεσει πολυ η Καιτουλα οπως τη λενε οι φαν της!
θυμαμαι και τα πιο παλια της.. "ντερτι", "κι αν ξυπολητη χορευω", "ησουνα ο ηλιος να εχεις γινει βροχη".. αλλα και τα πιο καινουργια της .. και μου αρεσουν τα περισσοτερα!

koulpa said...

xaxa σα δε ντρέπεσαι..:):)
Καλά όχι και να ντρεπόμαστε για ότι μας αρέσει.. εμένα όλα μου αρέσουν στην ώρα τους.. απλά κάποια μου αρέσουν όλες τις ώρες..:):)
την καληνύχτα μου:):)

antigonos said...

Χαχααααα, άκου πράγματα;) Εντάξει, όλοι είμασταν μικροί και επιρρεπείς τότε:P Τώρα όμως, μόνο βαριά κουλτούρα:P

Εξύμνoς said...

Ζητω η Καιτουλα!! Χαχαχα

"Βρηκα το κλειδι στην πορτα σου απανω..." ποια το λεει ρε παιδια??
Αυτο θα εβαζα αν επιανα το μπαλακι!
Δεν το πιανω ομως!

Anonymous said...

για σου Σοφια! Γιατι δεν κανεις κατι εκεντρικο μια φορα! Να κουρευτεις καρφακι με τη μιχανη!

Ιφιγένεια said...

Μια χαρά είναι η Καιτούλα ! Κι ο Σάκης (Ρουβάς) όμως ΘΕΟΣ , ε?
Καλη σου ημέρα κοριτσάκι !!

Σοφία said...

@ VK: Τι να σου πω, έφυγε ένα βάρος από πάνω μου :-p

@ Patsiouri: Έεεεετσι! Χωρίς ντροπές μας θέλω ;-)

@ Ράγες: Και οι ατάλαντοι έχουν τις ώρες τους. Αν αντέχουν τα αυτιά σου, γιατί όχι;

@ Δανάη: Πιο παλιά της δεν θυμάμαι για να πω την αλήθεια, γιατί ήταν μια περίοδος γύρω στις αρχές του 90 που δεν πολυάκουγα μουσική. Αλλά ό,τι ξέρω που έχει τραγουδήσει η Καίτη μου αρέσει και φυσικά δεν ντρέπομαι καθόλου :-)

@ Leila: Το ίδιο και μένα.

Σοφία said...

@ Koulpa: Ολόσωστη η τοποθέτησή σου :-)

@ Antigonos: Εννοείται. Ακόμα και στην κλασική μουσική, ακούμε αποκλειστικά από Mozart και πάνω. Όχι ανάλαφρες αηδίες όπως Vivaldi και Saint-Saëns. Αυτά είναι για τους μπας κλας :-p

@ Eximnos: Δεν το έχω ούτε ακουστά το άσμα, πάντως μια γρήγορη αναζήτηση στο Google μας πληροφορεί ότι το τραγουδά η αοιδός Ρούλα Σταύρου.

@ Anonymous: Τόοοοοοοσο εκκεντρικό δεν ξέρω αν θα το αντέξω :-p

@ Ιφιγένεια: ΘΕΟΣ δεν λες τίποτα. Τον είδα και στο Alter Ego και μου άρεσε πάρα πολύ :-)

Laplace said...

τις καλημερες μου..

Σοφία said...

Καλημέρες κι από μένα!

Sandy Cheeks said...

@ Σοφία
Η Καιτούλα είναι αγαπημένη! Όχι τόσο εμένα που είμαι της ελέκτρο,αλλά ο Μπομπ, έχει μαζεμένες συνεντεύξεις της από περιοδικά, είναι λατρεμένη του.

Anonymous said...

για το κουρεμα... πολλες διασημες εχουνε γινει ετσι!γιατι να μην αντεξεις; :) δεν λεω...αν ειναι να κλαις βεβαια...καλυτερα οχι!!

Σοφία said...

Δεν κατάλαβες. Το έχω κάνει ήδη δύο φορές και δεν το θεωρώ καθόλου εκκεντρικό. Αλλά εντάξει... o καθένας με τον μικρόκοσμό του :-p

Anonymous said...

orea! tote na tis ekatostisis!

Anonymous said...

Orea ol ayta.O politismos omos pou pai re pedia?Mallon ayta ine gia tous ligous edo sto Ellada e?xmm.E orthos zitoun ton eeliniko politismo afou ayti ontos kseroun