Friday 21 December 2007

Άλλο ένα έλατο


Επειδή τελευταία βλέπουμε όλο Λονδίνο και Θεσσαλονίκη, ας πάρουμε μια ανάσα με λίγη Αθηναϊκή γκλαμουριά. Κατάφωτο έλατο με φόντο τη Βουλή, δυνατή μουσική, πολλά μπαλόνια, πολύς κόσμος, πάρα πολλά φωτάκια στα γύρω δέντρα. Ένα κανονικό πανηγύρι.


Αυτή την εποχή τρέχω *πάρα πολύ* με δουλειά, γλέντια και ταξίδια. Μέχρι κι από την Αθήνα πέρασα στα πεταχτά. Φόρτσα σε όλα κι όσα προλάβουμε. Εκείνο που δεν προλαβαίνω είναι να ασχοληθώ με το ιστολόγιο. Έχω ένα σωρό φωτογραφίες και ιδέες για ποστ, και δεν έχω χρόνο να κάτσω να γράψω. Για τον ίδιο λόγο έχω χαθεί κι από τα ιστολόγιά σας. Δεν έχω στολίσει το σπίτι, δεν έχω ευκαιρήσει να συμμετάσχω σε μπλογκοπαίχνιδα, είμαι εκτός.

Από τις 24 Δεκεμβρίου και μετά θα ηρεμήσουν τα πράγματα. Oνειρεύομαι τις μέρες που θα έχω χρόνο να κάνω 3 ποστ την ημέρα. Ως τότε, κάνω απλά υπομονή.

37 comments:

DaNaH said...

Καλέ εσύ Λούης έχεις γίνει!!! Όταν πάρεις το χρυσό να κάνεις ένα ειδικό αφιέρωμα χεχε! Χωρίς πλάκα τώρα, τρεις μέρες έμειναν ως την παραμονή των Χριστουγέννων. Ελπίζω να ξεκουραστείς μετά από τόσο τρέξιμο!

Είχες ξαναγράψει σε προηγούμενο post ότι έχεις πολλή δουλειά, αλλά το τελευταίο που περίμενα ήταν να δω post με φωτογραφίες από την Αθήνα! Πότε πήγες - πότε γύρισες, χαμπάρι δεν σε πήραμε! Ωραίες οι photos όπως πάντα! :)

Nobody said...

Μη μας αγχώνεσαι και όλα θα γίνουν. Καλές γιορτές να έχεις και εμείς εδώ είμαστε να σε διαβάζουμε και να απολαμβάνουμε τις φωτογραφίες σου

Γκρινιάρης said...

Κουράγιο και οι μέρες ξεκούρασεις ζυγώνουν!!!

itelli said...

Με £25 την ώρα, μού δίνεις όλες σου τις φωτογραφίες, κ τις ιδέες (σε γενικές γραμμές ρε παιδί μου...) κ στις γράφω εγώ. Κ μετά εσύ, απλά copy-paste.

Ε; Ε; Ε;; Τι λες;

Anonymous said...

Τι Λούης, Δανάη μου? Φαντομάς είναι!!! Πότε πηγαίνει, πότε έρχεται, κανείς δεν καταλαβαίνει!!!

Μην στενοχωριέσαι, όλη στην ίδια φάση είμαστε, μήνες τώρα! Καλώς ή κακώς υπάρχει και ζωή εκτός Διαδικτύου και αυτήν ακριβώς μεταφέρουμε στα μπλοκ μας, ε;

Μου θυμίζεις, πάντως, εμένα που το όνειρό μου είναι να γράψω επιτέλους μια ολοκληρωμένη ιστορία..

Εγώ σήμερα, λέω να πάω στο Μαγεμένο Χωριό στον Εθνικό Κήπο, αλλά πριν από αυτό θα κάνω μια παραπομπή στο post σου για το Λονδίνο.

Φιλιά και καλά γλέντια!

ΥΣ: Σου άρεσε η στολισμένη Αθήνα;

Anonymous said...

Έχω επίσης να σου πω ότι μόλις ο Ολυμπιακός κληρώθηκε να παίξει με την Τσέλσι στο Champions League!!!

Εξύμνoς said...

Μεχρι στιγμης στολιζεις μονο τον κυβερνοχωρο. Θα βρεις χρονο και για το σπιτι σου.

Agobooks said...

Σώπα, όπου να ναι, θα σημάνουν οι…καμπάνες της ξεκούρασης! :)

KitsosMitsos said...

Γιορτές, ασχολίες της τελευταίας στιγμής. Στο τέλος μένει η γλύκα των γιορτών!
Τις θερμές ευχές μου και τα χρόνια πολλά!

Laplace said...

βρε περνα καλα εσυ κ ασε το νετ!

cinderella said...

Σοφάκι μου γλυκό αν και λίγο νωρίς εγώ σε φιλώ και σε χαιρετώ! Καλές Γιορτές και καλή ξεκούραση κούκλα μου! Ελπίζω σύντομα να κατεβάσεις κι εσύ τους διακόπτες που θέλεις! Φιλάκια πολλά και Καλά Χριστούγεννα!! :))))

Δ. Τζ. said...

Το δέντρο με φόντο την -τέλεια φωτισμένη- Βουλή είναι all time classic!

Όσο για τις υποχρεώσεις και την έλλειψη χρόνου λόγω αυτών, λίγο υπομονή, πλησιάζει η 24η του μηνός.

Την καλησπέρα μου και Χρόνια Πολλά

doctor said...

Χρόνος;

Τι είναι αυτό; Ούτε ο Βέγγος έτρεχε έτσι, μία από τα ίδια κι εγώ.
Καλή δύναμη και καλές γιορτές.

doctor

Anonymous said...

σοφακι ηρθα στην πατριδα και τα εχω παιξει απο το κρυο δεν το εχω συνηθησει ακομα...besitos....

Legally Blonde said...

Σοφακι λογω τρεξιματος επισης ειδα ολα τα προηγουμενα post μαζεμενα....Ζηλεψααααα!


Το Λονδινο τα Χριστουγεννα ειναι απλα απιστευτο (να μην μιλησω για τις εκπτωσεις ε?)

Χρονια Πολλα!

island said...

Καλησπέρα αγαπητή...όμορφες και πάλι οι φώτο δίνουν έναν τόνο χρώματος στην μουντάδα...Καλά να περνάς και να μην τρέχεις τόσο...απόλαυσε λίγο αυτό που ζεις

bidibis said...

σορυ, αλλά ποτέ δε νομίζω ότι η Αθήνα ήταν χειρότερη από φέτος

¨οχι ότι με νοιάζει βέβαια. δεν πάει και να καεί

εγώ άλλωστε πανίκα ψηφίζω, σιγά μη με νοιάζει τι κανει ο Κακλαμάνης

Maria Mikro Analogo said...

Καλή δύναμη Σοφάκι! Θα σε περιμένουμε μετά τις 24 :D Φιλάκια!

Laplace said...

Σοφακι ευχομαι να συνεχισεις να περνας ΚΑΛΑ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ..
Φιλια..

Crazy Tourists said...

Long time, no see που λένε και στη γειτονιά σου! Κάπως ξεμπέρδεψα με τις προθεσμίες που με κυνηγάγανε και βρήκα χρόνο να χαζέψω και τα ιστολόγια των φίλων! Ευτύχως οι περισσότεροι τρέχουν και δεν έχασα πολλά!:)
Άντε καλή δύναμη και οι γιορτές έφτασαν! Μας χτυπάνε την πόρτα!
Καλημέρα!
CrazyTourist1

Blonde said...

Άντε φτάνει η μέρα που θα αράξεις και φυσικά περιμένουμε τα 3 πόστ. Μας τα έταξες, κανόνισε.

maria λεμονατη! said...

σοφακι, ευχαριστουμε για τα ομορφα οπτικα ταξιδια
ξεκουρασου και γλεντησε και θα ερθουν και τα 3 ποστ χωρις να το καταλαβεις
:)

Klearchos said...

Καλές γιορτές σου εύχομαι και είμαι σίγουρος ότι θα περάσεις καλά!!

Ό,τι επιθυμείς από τον καινούργιο χρόνο...

Aggelos Spyrou said...

Πολλές πολλές ευχές, κάτω από έλατα, μέσα σε αγκαλιές! :)

koulpa said...

χαχα τρέχω τρέχεις τρέχωωωωω:):)
Καλές γιορτές καλή χρονιά και καλή ξεκούραση:):)

Σοφία said...

@ Δανάη: Άστα να πάνε. Ευτυχώς που έχω τις φωτογραφίες για να αποδείξω ότι όντως πήγα!

@ Nobody & Γκρινιάρης: Tελευταία μέρα σήμερα. Μερικές ωρίτσες έμειναν, και μετά χαλάααααρωση :-D

@ Itelli: Χαχαχαχαχα! Ε λοιπόν να και κάτι που δεν μου είχε περάσει από το μυαλό!!

@ Penny: Να σου πω την αλήθεια μου χτύπησε λίγο άσχημα ο πολύς χαβαλές και τα μυριάδες φωτάκια πεταμένα πάνω στα δέντρα, και ιδιαιτέρως η Ερμού που έχει γίνει σαν το Μοναστηράκι, αλλά κατά τ' άλλα ναι ;-)

Μου άρεσε πολύ το δέντρο στο Σύνταγμα και επίσης οι στολισμοί στις βιτρίνες του Attica. Στο Mall δεν πήγα, ούτε το Μαγεμένο Χωριό, οπότε περιμένω την ανάρτησή σου :-)

Υ.Γ. Σχετικά με τον Ολυμπιακό και την Chelsea: έχει να πέσει πολύ γέλιο (είτε δικό τους, είτε δικό μας).

Υ.Υ.Γ. Τα γραμματόσημα τα είδες που λένε ΟΣΦΠ; Χεχεχε

@ Eximnos: Ευτυχώς το σπίτι το στόλισε το έτερον ήμισυ, κι έτσι δεν χρειάστηκε να ασχοληθώ (γιατί μπορεί να στόλιζα μια και καλή για Πάσχα).

@ N.Ago: Αμήν!

@ Kitsosmitsos: Έτσι πιστεύω κι εγώ. Επίσης!

@ Laplace78: Όπως βλέπεις, αυτό ακριβώς έκανα ;-) Δεν τράβαγε άλλο.

Από Μηχανής Θεός said...

Ηο Ηο Ηο ! ! !

Merry Xmas!!!!!!!!!!!!!!!

Χρόνια πολλά ! [και ομιχλώδη απ' ότι άκουσα?]. Καλές γιορτές και να περάσεις άψογα, τώρα και πάντοτε!!!

Σοφία said...

@ Cinderella: Να 'σαι καλά, κούκλα! Ευχαριστώ και ανταποδίδω :-)

@ Δ. Τζ.: Δεν ξέρω αν είναι classic, αλλά ελπίζω να γίνει!

H θέση αυτή για το δέντρο είναι κατά τη γνώμη μου πολύ καλύτερη σε σύγκριση με την παλιά στο κάτω μέρος της πλατείας και το ίδιο το δέντρο πολύ όμορφο. Πρώτη φορά που είδα το δέντρο και είπα ένα μεγάλο αααα ευχαρίστησης :-)

@ Doctor: Επίσης!

@ Damian: Βγάλε μάλλινα, κασκώλ, γάντια και σκούφο. Δεν παλεύεται αλλιώς!

@ Legally Blonde: Και πού 'σαι ακόμα ;-)

(Κι εσύ τρέξιμο ε; Join the club.)

@ Island: Μην ανησυχείς και απολαμβάνω όσο μπορώ. Δυστυχώς κάποιο τρέξιμο δεν μπορώ να το αποφύγω, γιατί δεν εξαρτάται από εμένα.

@ Bidibis: Δεν είχε τύχει να κατέβω βράδυ τα τελευταία χρόνια και δεν έχω με τι να την συγκρίνω. Σε γενικές γραμμές απάντησα πιο πάνω στην Penny, αλλά σκοπεύω να κάνω και ειδικό ποστ για να τα πω πιο αναλυτικά.

@ Μαρία: Να 'στε καλά! Λίγες ώρες έμειναν :-)

Σοφία said...

@ Laplace78: Επίσης! Έχουμε μπει στην τελική ευθεία πλέον ;-)

@ CrazyTourist1: Άστα να πάνε. Τρέχουμε όλοι μου φαίνεται. Υπομονή λίγο ακόμα...

@ Lianne: Τα έχω έτοιμα (στο μυαλό μου) και ελπίζω σήμερα-αύριο να αρχίσω να γράφω.

@ Μαρία Λεμονάτη: Έτσι πιστεύω κι εγώ. Ίδωμεν.

@ Klearchos: Να 'σαι καλά! Τι νέα από την γείτονα χώρα; Άσε μην απαντάς, θα περάσω από το ιστολόγιό σου μόλις βρω ευκαιρία!

@ Aggelos Spyrou: Για τα έλατα δεν ξέρω, τα άλλα βολεύονται ;-)

@ Koulpa: Ξέχασες τους πληθυντικούς: τρέχουμε, τρέχετε, τρέχουν!!

@ Από μηχανής: Μπαααα η ομίχλη πλέον καθάρισε. Ούτε καν πάγο δεν έχουμε σήμερα το πρωί. Μάλλον θα αρχίσουν βροχές...

Anonymous said...

Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά να έχεις καλή μου Σοφία. Κάθε ευτυχία στη ζωή σου. Φιλιά με την αγάπη μου

Agobooks said...

Τις καλύτερες ευχές μου για Χρόνια Πολλά με υγεία και Καλά Χριστούγεννα !!!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Χρόνια Πολλά & Καλά με υγεία, πολύ αγάπη & ατελείωτη χαρά!!!
Φιλάκια υπέροχη θεία Σοφούλα μας!

Λακων said...

Η εγώ έχω πιεί ή μπήκα σε λάθος blog. Μήπως είδα φωτογραφίες απο την Ελλάδα;
Καλά Χριστούγεννα ;)

alienlover said...

καλά κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα σε όλους και εσείς που θα οδηγήσετε αυτές τις μέρες προσοχή με το αλκοόλ!

Σοφία said...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους και ανταποδίδω τις ευχές! Εύχομαι να περάσετε όμορφα και ζεστά Χριστούγεννα με τις οικογένειές σας και τους φίλους σας. Εμείς εδώ θα είμαστε και θα τα ξαναπούμε μέσα στις γιορτές :-)

@ Λάκων: Στο σωστό μπλογκ μπήκες. Απλά αφού δεν φιλοτιμήθηκαν οι Αθηναίοι να κάνουν μια ανάρτηση για την Αθήνα, αναγκάστηκα να ασχοληθώ εγώ ;-)

Anonymous said...

Η Πυξίδα, πάντως, είχε ανάρτηση για την Αθήνα και θα έχει και άλλες ακόμα! Αμ πως....

Merry X-mas!

Σοφία said...

Και πολύ ωραία ανάρτηση πρέπει να πω :-) Εύγε Penny!