Sunday 18 February 2007

5 πράγματα (και) για μένα

Με τάγκαραν δύο (όχι που θα ξέφευγα χεχε) για να γράψω πέντε πράγματα για τον εαυτό μου.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Περί φαγητού: Βαριέμαι αφάνταστα το μαγείρεμα, αλλά λατρεύω το καλό φαγητό. Οι αγαπημένες μου κουζίνες είναι η ταϊλανδέζικη και η ινδική. Δεν τα πάω καθόλου καλά με τις σκανδιναβικές, και ειδικά με τη δανέζικη. Τα αγαπημένα μου φαγητά είναι οι σαλάτες, τα παγωτά και οι σούπες. Φτιάχνω καταπληκτικές σούπες. Το μόνο ελληνικό φαγητό που μου λείπει είναι το σουβλάκι, γιατί δεν μπορώ να το φτιάξω στο σπίτι.

Περί εργασίας: O επίσημος τίτλος σπουδών μου λέει Ergonomics Engineer, αλλά το ανάλογο επάγγελμα το έχω εξασκήσει ελάχιστα. Έχω ασχοληθεί με 9-10 διαφορετικές δουλειές. Έχω δουλέψει πωλήτρια κι έχω παίξει σε μιούζικαλ. Στην επόμενη ζωή μου θα γίνω τραγουδίστρια ή stand up comedian.

Περί γνωριμιών: Έχω δουλέψει με το Στέλιο Χατζηιωάννου (της easyJet) τον οποίο θεωρώ πρότυπο επιχειρηματία και τον θαυμάζω αφάνταστα.

Περί ανέμων και υδάτων: Είμαι παιδί της πόλης, αλλά έχω μείνει σε ένα χωριό 2.000 κατοίκων για ενάμιση χρόνο και πέρασα μια χαρά. Γενικώς προσαρμόζομαι εύκολα. Δε μου αρέσουν ιδιαίτερα οι εξοχές, και αποφεύγω τα extreme sports (ορειβασίες, καγιάκ, σκι και τα συναφή). Όταν ταξιδεύω πηγαίνω συνήθως σε πόλεις που έχουν πολλά μουσεία και μαγαζιά. Η αγαπημένη μου πόλη είναι το Λονδίνο, γιατί έχει και τα δύο.

Παπούτσια και βιβλία: Έχω πάνω από 50 ζευγάρια παπούτσια και πολύ περισσότερα βιβλία. Λατρεύω τα ψώνια στην Ερμού (λόγω υποδηματοπωλείων) και μπορώ να περάσω ώρες ατέλειωτες μέσα σε βιβλιοπωλείο. Μην με στείλετε να ψωνίσω ρούχα μόνο, τα βαριέμαι σχεδόν όσο και το μαγείρεμα.

Ευχαριστώ πολύ τον DeMasame Re και τον Derek που μου πέταξαν τη σκυτάλη, και με τη σειρά μου ταγκάρω τους:

Φαίδρα
Civil
Goner
Unpaiktable
Ηλιαχτίδα (ξανά)

3 comments:

Φαίδρα said...

Κάθαρμα, δεν ντρέπεσαι να ταγκάρεις αθώες κορασίδες!

(μουάχαχα)

Σοφία said...

Ντρέπομαι φυσικά... αλλά τι να κάνω! :-p

civil said...

επιφυλλάσομαι...